Schindler Ahead RemoteMonitoring Kontinuerlig overvåking for personlig service
Schindler Ahead RemoteMonitoring er vår digitale løsning som gir kunder og serviceteknikere en tydelig oversikt over utstyrets tilstand. Punktlig og nøyaktig informasjon er grunnlaget for å kunne ta smartere beslutninger som forebygger eller unngår uønskede hendelser.
Ytelsesdata i sanntid
Sensorer i utstyret samler, analyserer og sender kontinuerlig verdifull informasjon som er avgjørende for å kunne oppdage feil. Filtrerte sanntidsdata gjør det mulig å handle proaktivt i stedet for reaktivt. De skaper også et økosystem som gir alle viktige interessenter en fullstendig og nøyaktig oversikt.
Prediktivt vedlikehold
Med Ahead RemoteMonitoring identifiseres uregelmessigheter og avvik ikke bare raskere, men også mer presist. Pålitelig diagnostikk er nødvendig for å være forberedt og løse problemer før driftsavbrudd oppstår.
Nøkkelegenskaper
Bedre planlegging av ressurser
Systematisk automatisering sikrer at alle innkommende varsler om utstyret ditt øyeblikkelig blir evaluert og tildelt serviceteknikerne våre. Du kan ta informerte beslutninger for å utarbeide vedlikeholdsplaner, tildele ressurser og unngå unødvendige inspeksjoner. Bygningens beboere og leietakere kan få hensiktsmessig informasjon om vedlikeholdsarbeidet og hvor lenge det vil vare.
Enkel integrasjon
Ahead RemoteMonitoring leverer tjenester som benytter den nyeste overvåkningsteknologien. I det nyeste produktsortimentet vårt er den nødvendige maskinvaren og programvaren allerede innebygget. Egnede oppgraderingsalternativer er tilgjengelig for eldre utstyr, og tjenesten er fullstendig kompatibel med og kan gjøres tilgjengelig for produkter som ikke er fra Schindler.
Permanent diagnostikk
Permanent fjerndiagnostikk og tjenester med trådløs dataforbindelse.
Proakive tjenester
Serviceprosesser innledes automatisk eller gjennom en proaktiv verifisering med deg – basert på automatisk registrering av problemer.
Fjernstyrte "Helsesjekker"
Tydelig oversikt bidrar til å forbedre utstyrets levetid og langsiktige funksjon.
Profiler
Informasjonsoppdateringer enten per e-post eller pushvarsler, eller gjort tilgjengelig på Ahead ActionBoard-plattformen.
Aktiv informasjon
Motta verdifull informasjon via ActionBoard: for eksempel forventet ankomsttid for servicetekniker.
Fordeler
- Kontinuerlig. Permanent overvåking og dataevaluering muliggjør tilstandsbasert vedlikeholdsplanlegging.
- Praktisk. Automatisert tjenestebehandling gir mindre forstyrrelser i den daglige virksomheten, forenkler oppgavene dine og gir passasjerene en pålitelig tjeneste.
- Problemfritt. Tidlig påvisning av feil og forebyggende tiltak beskytter utstyret mot større sikkerhetsproblemer.